Business Online Solutions - de Zoho DESK Experts

Probeer Zoho DESK 15 dagen lang gratis uit. 

Eerst zelf beoordelen wat Zoho DESK kan en hoe het systeem eruit ziet. Dat kan, zonder betaling, door hier een gratis proefaccount Zoho DESK aan te maken. Mocht u tijdens het beoordelen met vragen zitten, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Gratis Account aanmaken

Zoho DESK

VRAGEN? ONZE MEDEWERKERS HELPEN U GRAAG: 085-2007080

Gratis Advies

Gratis
 0

Probeer nu gratis
Ideaal voor ZZP-ers en freelancers om te beginnen met alle benodigde basisfunctionaliteiten.

Bovenstaande prijs is op basis van een jaarcontract per gebruiker per maand. 

Standaard
14

Probeer nu gratis
Een complete online Helpdesk oplossing voor de ticketafhandeling van MKB organisaties.

Bovenstaande prijs is op basis van een jaarcontract per gebruiker per maand.

Professional
23

Probeer nu gratis

De professionele versie is de meest populaire versie voor snel groeiende en internationaal opererende organisaties.

Bovenstaande prijs is op basis van een jaarcontract per gebruiker per maand.

Entreprise
40

Probeer nu gratis

De Entreprise versie wordt bij vele organisaties ingezet met een grote professionele klantenservice. 


Bovenstaande prijs is op basis van een jaarcontract per gebruiker per maand. 

Waarom Zoho DESK?

Een klant vragen om zich herhaaldelijk voor te stellen, zal hen frustreren en veel tijd verspillen. Het klantenserviceproces is een stuk eenvoudiger wanneer de helpdesk medewerkers de vorige tickets van de klant bij het bedrijf kunnen zien, samen met hun nieuwste ticket. Dankzij deze context kunnen ze de problemen van klanten beter en sneller oplossen.

Op een ideale dag werkt uw helpdeskmedewerker eenvoudig met Zoho DESK, lost direct vragen op of ondersteuningsverzoeken van klanten. Op veel dagen kan het echter nogal chaotisch zijn, veel tickets van meerdere klanten ontvangen, vanuit verschillende kanalen. Een effectief helpdesk-ticketingsysteem zorgt ervoor dat dit proces soepel verloopt, foutloos blijft en de klantenservice voor alle betrokkenen gemakkelijk maakt.




Business Online Solutions

Business Online Solutions is implementatie partner van Zoho DESK. Dat houdt in dat Business Online Solutions ervoor zorgt dat de ‘oplossingen’ die beschikbaar zijn gesteld door Zoho DESK naar de wensen van de klant ingericht worden. 


Business Online Solutions zal als sparringpartner fungeren en samen met u de functionaliteiten en processen bespreken die van belang zijn voor uw organisatie. 


Door onze jarenlange ervaring en expertise in verschillende branches is Business Online Solutions in staat bij complexe processen te adviseren maar is ook kritisch genoeg om bepaalde zaken af te raden.




Uw Support data altijd mobiel beschikbaar

Beheer uw tickets en taken onderweg en blijf in contact met uw  klanten. 


Beheer uw agenda, volg uw opportunities, deel verkoopinzichten met uw team en houd alle klantcommunicatie op één plek bij.